Betaling - Veelgestelde vragen

Vind snel je antwoord op vragen over betalingen bij SportCity. Door op onderstaande vragen te klikken spring je hier direct naar toe.


Staat jouw vraag er niet bij?

Dan staat jouw vraag wellicht bij een ander onderwerp van de veelgestelde vragen. Is dit niet het geval? Onze medewerkers staan telefonisch en/of per mail voor je klaar. Bekijk ons contactformulier hoe je ons het beste kunt bereiken.

Antwoord op je vraag

Hoe betaal ik mijn lidmaatschap?
Je voldoet je lidmaatschap per periode (4 weken) vooruit via automatische incasso.  Als je je inschrijft via de website vragen we je de eerste betaling via iDEAL te voldoen. Indien je je inschrijft op de club zal de eerste betaling ook gewoon via automatisch incasso lopen.

Hoe wijzig ik mijn bankrekeningnummer?
Wijzig je rekeningnummer bij je club. Neem ter verificatie je legitimatie en betaalpas met het nieuwe rekeningnummer mee.

Waarom hebben jullie de prijzen verhoogd voor bestaande leden?
SportCity biedt al jaren een betaalbare manier van sport onder professionele begeleiding. Tegelijkertijd zien we dat kosten stijgen, het btw-tarief voor onze branche verhoogd is en alles steeds duurder wordt. Daarom hebben ook wij ook onze prijzen aangepast.

Het btw-tarief is gestegen van 6% naar 9% en het advies met betrekking tot de indexering was +2,8%. Wij hebben ervoor gekozen om niet de volledige verhoging in rekening te brengen bij onze leden, maar hebben het vorige tarief per 1 januari 2019 aangepast met +3,9%.

Heb je nog vragen? Bekijk de meest gestelde vragen hier. Staat je vraag er niet bij, stel deze dan gerust op de club of bel met onze klantenservice via (0900) 77 67 837 (De kosten hiervoor bedragen jouw gebruikelijke belkosten). De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.