Het is zover, SportCity Eindhoven is open!

5 december 2018

“Met heel veel trots openen we onze nieuwste club in de H.Gerardus Majella kerk, een heel bijzondere locatie. Sporten in een monument kon al eerder bij SportCity, maar nog niet eerder in Eindhoven.” Sabine Kloos. De club is niet alleen bijzonder vanwege de locatie, maar ook vanwege de gehele inrichting, waaronder een zelf ontworpen lamp, een echte eyecatcher.

De H. Gerardus Majella kerk in Stratum, Eindhoven is in 1925 gebouwd. In 1970 werd de kerk aangewezen als ‘beschermd monument’. Een gebouw met zo’n titel wordt gekenmerkt door zijn schoonheid, betekenis voor de wetenschap of cultuurhistorische waarde.

Een aantal leden heeft een poos moeten wachten op de opening, door onduidelijkheid in het vergunningtraject. Zij hebben niet stil gezeten, maar of gesport bij Fit For Free, of meegedaan aan de outdoor lessen. “We vinden het geweldig dat hebben willen wachten op deze opening en bedanken hen daar dan ook hartelijk voor” aldus Miranda. “We hebben veel zin in de komende periode, waarin we de leden uitleg kunnen geven over de splinternieuwe apparaten en kunnen starten met de diverse groepslessen. In de eerste week, dus van 3 tot met 10 december, organiseren we SportCity Eindhoven Open Deur dagen. Iedereen is dan welkom om een kijkje te nemen in onze nieuwe club. Alle dagen vanaf 10:00 uur staat ons team klaar om rondleidingen te geven.”

Over SportCity
SportCity staat garant voor een premium fitness ervaring in alle clubs in Nederland. Leden kiezen voor een lidmaatschap omdat SportCity de enige alles-in-één sportclub is waar persoonlijke benadering centraal staat. Met behulp van een beweegplan op maat werken leden in een kwalitatieve en comfortabele fitnessomgeving aan verbetering van hun sportprestaties. SportCity biedt een prettige familiaire sfeer met een verscheidenheid aan faciliteiten, waaronder high-end fitnessapparatuur, My Wellness Cloud, groepslessen, Body & Mind faciliteiten, kinderopvang en een aangename horeca. De medewerkers zijn goed opgeleid en zorgen ervoor dat leden komen sporten en blijven sporten.

Voor meer informatie bezoek https://www.sportcity.nl