SportCity neemt Futuro Fitness Tilburg over

2 oktober 2018

Health- en fitnessketen SportCity neemt per direct Futuro Fitness Tilburg over. Met deze club staat het aantal SportCity-vestigingen in Noord-Brabant nu op twee en het totaal aantal op 21 vestigingen, voornamelijk in Midden- en West Nederland.

SportCity en Futuro Fitness hebben een overeenkomstige denkwijze. SportCity is in staat Futuro Fitness naar het volgende niveau te tillen. Deze sportaanbieder investeert in persoonlijke begeleiding voor zowel medewerkers als leden. Daarnaast besteedt SportCity aandacht aan de nieuwste trends, geavanceerde fitnessapparatuur en het continu optimaliseren van de gehele sportomgeving. De directie is trots op de overeenkomst en ziet ernaar uit om deze club verder door te ontwikkelen.

De overname door SportCity brengt voor de leden extra voordelen met zich mee. Zij kunnen dankzij het all inclusive-concept voordeliger sporten. Daarnaast kunnen zij vanaf nu terecht bij alle SportCity clubs. Daar kunnen zij gebruikmaken van:

• Onbeperkt fitness
  • Heel veel groepslessen met sportinstructeur
  • Grootste Body & Mind-aanbod van Nederland
  • Functioneel trainen
  • Get Started Program (begeleidingsprogramma dat je helpt bij het opbouwen van sportroutine)
  • Elk uur 10 minuten buikspierplezier
  • Squash
  • Kinderopvang
  • Wellness
  • Sporten in alle 20 vestigingen
  • 7 dagen per week geopend en ruime openingstijden
  • SportCity Store: het loyaliteitsprogramma voor leden

Over SportCity

SportCity staat garant voor een premium fitnesservaring in alle 21 clubs in Nederland. Leden kiezen voor SportCity, omdat het de enige alles-in-een sportbestemming is waar persoonlijk contact centraal staat. Met behulp van een beweegplan op maat werken leden in een kwalitatieve en comfortabele fitnessomgeving aan verbetering van hun sportprestaties. SportCity biedt een prettige familiaire sfeer met een verscheidenheid aan faciliteiten, waaronder high-end fitnessapparatuur, mywellness cloud, groepslessen, Body & Mind-faciliteiten, kinderopvang en een aangename horeca. De medewerkers zijn goed opgeleid en zorgen ervoor dat leden komen sporten en blijven sporten. Daarnaast dragen de apparatuur en de grote diversiteit in groepslessen als Yoga, Indoor Bootcamp, SuperCycle bij aan het lang en succesvol volhouden van een sportieve leefstijl. Natuurlijk met 100% resultaatgarantie!

Ruim 93% van alle leden beveelt SportCity aan bij vrienden en kennissen. Meer informatie over is hier te vinden op.