SportCity opent vierde club in Amsterdam

10 maart 2020

Health- en fitnessketen SportCity neemt per direct Shape-all-in Amsterdam over. Met deze club staat het aantal SportCity-vestigingen in Amsterdam nu op vier en het totaal aantal op 24 vestigingen, voornamelijk in Midden- en West Nederland.

Afgelopen periode hebben Shape-all-in en SportCity met elkaar gesproken over een mogelijke overname, mede vanwege de overeenkomstige denkwijze en het vergelijkbare karakter van beide clubs. SportCity heeft gastvrijheid en deskundigheid hoog in het vaandel staan en is continu in ontwikkeling. Door onder andere te investeren in de nieuwste apparatuur, groepslestrends (yoga, indoor cycling etc.) en het uitbreiden van persoonlijke begeleiding wordt er continu gewerkt aan het optimaliseren van de gehele sportomgeving. De directie is trots op de overeenkomst en ziet ernaar uit om deze club verder door te ontwikkelen. De leden kunnen gewoon blijven sporten met hun huidige abonnement zoals ze gewend zijn en van dezelfde faciliteiten gebruikmaken. Daarnaast blijven dezelfde personeelsleden werkzaam op de club en zijn zij beschikbaar voor het beantwoorden van eventuele vragen.

Medio 2020 opent SportCity ook nog haar vijfde club in Amsterdam. De allereerste SportCity Premium opent haar deuren in het prachtige, monumentale Christie’s-pand aan de Cornelis Schuytstraat 57 in Amsterdam-Zuid. De ultieme sportbeleving waar sport, body & mind en healthy food samenkomen.

Over SportCity

SportCity staat garant voor een premium fitnesservaring in alle clubs in Nederland. Leden kiezen voor SportCity, omdat het de enige alles-in-een sportbestemming is waar persoonlijk contact centraal staat. Met behulp van een beweegplan op maat werken leden in een kwalitatieve en comfortabele fitnessomgeving aan verbetering van hun sportprestaties. SportCity biedt een prettige familiaire sfeer met een verscheidenheid aan faciliteiten, waaronder high-end fitnessapparatuur, mywellness cloud, groepslessen, Body & Mind-faciliteiten, kinderopvang en een aangename horeca. De medewerkers zijn goed opgeleid en zorgen ervoor dat leden komen sporten en blijven sporten. Daarnaast dragen de apparatuur en de grote diversiteit in groepslessen als Yoga, Indoor Bootcamp, SuperCycle bij aan het lang en succesvol volhouden van een sportieve leefstijl. Natuurlijk met 100% resultaatgarantie!

Ruim 93% van alle leden beveelt SportCity aan bij vrienden en kennissen.