Power - SportCity

Veelgestelde vragen

Opzeggen / herroepen

Staat jouw vraag er niet bij?

Dan staat jouw vraag wellicht bij een ander onderwerp van de veelgestelde vragen. Is dit niet het geval? Onze medewerkers staan telefonisch en/of per mail voor je klaar. Bekijk ons contactformulier hoe je ons het beste kunt bereiken.

Antwoord op je vraag

Wat is de tevredenheidsgarantie? Je mag binnen 14 dagen het lidmaatschap beëindigen als je vindt dat het niet overeenkomt met de verwachting van dit lidmaatschap. Je moet wel minimaal 5x een geregistreerd bezoek hebben gebracht aan SportCity. Er vindt geen restitutie plaats van het inschrijfgeld en de contributie over de eerste periode.

Ik wil mijn lidmaatschap beëindigen. Hoe doe ik dat? Je hebt 2 mogelijkheden voor het opzeggen van jouw lidmaatschap:

  1. Meld je bij de receptie van jouw club en onze collega’s helpen je graag verder. 

  2. Stuur een e-mail naar jouw club met de mededeling dat je wilt opzeggen. Vermeld daarbij je lidnummer: Deze kun je vinden in de SportCity-app: klik op ‘Profiel’ en vervolgens op ‘Mijn abonnement’. 

Bekijk het cluboverzicht en selecteer jouw club voor contactgegevens.

Kan ik mijn inschrijving herroepen? Nadat je je hebt ingeschreven, kun je binnen 14 dagen je lidmaatschap herroepen. Hoe maak ik gebruik van het herroepingsrecht? Je hebt 2 mogelijkheden voor het herroepen van jouw lidmaatschap:

  1. Meld je bij de receptie van jouw club en onze collega’s helpen je graag verder. 

  2. Stuur een e-mail naar jouw club met de mededeling dat je je abonnement wilt herroepen. Vermeld daarbij je lidnummer: Deze kun je vinden in de SportCity-app: klik op ‘Profiel’ en vervolgens op ‘Mijn abonnement’. 

Bekijk het cluboverzicht en selecteer jouw club voor contactgegevens.

Moet ik na het beëindigen van mijn abonnement mijn ledenpas inleveren? Je hoeft je pas niet in te leveren. Moet ik na het beëindigen van mijn abonnement mijn Technogym-sleutel inleveren? Ja. Ben je je sleutel kwijt? Dan vragen we je een bedrag te betalen van €15,-. Hoe snel kan ik gebruikmaken van een actieperiode na opzegging van mijn abonnement? Nadat je je abonnement hebt opgezegd, kun je direct gebruikmaken van een actie. Als je je abonnement herroept, dan geldt een rustperiode van 3 maanden. In deze periode kun je geen gebruikmaken van een nieuwe actie. Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd? Nee. Na je contractperiode van 1 maand, 6 maanden of 1 jaar kun je je lidmaatschap opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Zeg je je lidmaatschap niet op, dan loopt je abonnement gewoon maandelijks door conform Wet van Dam.

SportCity-app

Download in de App StoreOntdek het op Google Play

Reserveer je clubbezoek, plan een groepstraining, bouw je persoonlijke trainingsschema en nog veel meer met de SportCity App. Download de App via de bovenstaande knop voor iOS of Android.

SportCity app